FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Dakota: Starta en chatt med mig @ Helpon.se så kan vi kika på vad som är fel
![]() dAEk: Tack för era tekniska förslag! Som sagt så är tjänsten idag i ett tidigt beta-läge och vi kommer ta till oss de tips ni gett. Angående lastbalansering så har vi tänkt på detta och tjänsten kommer utan problem att skalas ner på olika servrar utan problem när det behovet kommer. Även stort tack för era funktionsförslag vilket vi kommer att ta i akt och utveckla! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tror att, om man kan använda sig av multipla sessioner, svarstiderna kommer att reduceras med tanke på att operatören då kan besvara fler frågor samtidigt (ungefär som att besvara flera samtal samtidigt).
Den stora nackdelen är väl egentligen att det går långsammare att skriva än att tala. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Gillar de skarpt! Mycket stiligare och roligare än de man oftast stöter på i dagsläget. Jag syftar på de som skriker 90-tal utseendemässigt, vilket är i princip alla
![]() Två tummar upp för utseende m.m! Senast redigerad av ninza den 2012-08-03 klockan 00:46 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Ett förslag,
Kan man få en inställning som automatiskt loggar ut användaren efter en viss tid IDLE. Vi har problemet att en av våra anställda varje dag glömmer logga ut sig och vi står online hela natten. Vi har endast support mellan 9-16 så för oss hade det varit enkelt om man kunde ställa in att 17.00 så loggas alla ut/går offline automatiskt. Annars gillar jag tjänsten skarpt! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|