FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Content is king & links are the empire.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Skulle egentligen vilja skriva en hel bok som svar på frågan
![]() Men för att hålla det kort: Hoppa över sitewide-länkar (för att minska risken) och använd hellre en ankartext så som "klicka här för att läsa mer om stolar" än "stolar". |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Samtliga är negativa imo. Bortsett från interna sitewide av menyer och logotyp. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag syftar på sitewide-länkar från externa domäner som länkar till sidan. Sidewide-inlänkar som är interna finner jag inget fel på, så länge de finns där av logisk anledning så som menyer.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Som vanligt, och faktiskt som det har gjort under de senaste 10 åren, så handlar det om att bygga i flera nivåer.
Onpage: tydlighet i vad varje sida på sajten vill placera sig på Onsite: tydlighet i navigation och struktur. Intern länkning har blivit viktigare än någonsin. Bästa innehållet: Ingen vill länka till en dålig sida. Många länkar spontant till en riktigt bra sida om någonting. Men framför allt: En stark och medveten närvaro på Google+ är, just nu, en fantastisk resurs om du vill höja dig i sökresultatet för de användare som är inloggade på Google medan de söker. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|