FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Söker dig som kan ta dig an ett uppdrag att designa en webbplats + undersidor + user backend för denna. Jag behöver enbart PSD då designen kommer implementeras av annan part. Designen ska användas till Wordpress som ligger till grund för projektet. Det är därför viktigt att du vet vad som är möjligt och inte med denna plattform även om det kommer göras egna anpassningar.
Det jag kan säga här om webbplatsen är att den är Content-baserad och huvudfokus ligger på användarbidrag. Jag vill att du: - Är strukturerad - Kan hålla deadlines - Har ett starkt sinne för design, form och detaljer - Är noggrann - Är effektiv - Har f-skattsedel - Går att lita på till 100%, har inte tid med folk som försvinner mitt i projektet ![]() Kommunikation kan ske via telefon, IM, mejl, möte (Malmö) eller vad som passar. Budget på webbplatsen design ligger kring: 0 – x xxx kr Skicka mig referenser om du ligger inom budgetens linje så kan kommer jag vid intresse skicka dig en mer detaljerad beskrivning. Jag kan inte garantera att jag har tid att besvara alla. Får jag in någon lämplig kandidat vill jag gärna påbörja detta så snabbt som möjligt. Hälsningar, Daniel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Uppdraget är nu tillsatt!
|
|||