FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Känns extremt osannolikt. Vid varje inlägg finns en ikon som anger om det är privat, publikt, delas med vänner osv. Enligt uttalande från Facebook finns åtminstone inget fel utan det har varit publika meddelanden från början men som nu är mer tillgängliga då man kan backa bakåt i tiden på sin timeline. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Administratör
|
Festligt! Jag hittade inget som var "privata meddelanden". 2009 så kunde man inte svara på andras wall posts utan man skickade helt enkelt en ny wall post tillbaka för att svara.
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
I början skrev man oftast bara på varandras wall helt öppet. Det är meddelanden som har varit öppna hela tiden så detta är med andra ord ingen bug även om vissa kanske trodde att detta var privata meddelanden då. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är inga privata meddelanden. Det är wall-to-wall conversationer som man hade förut. Det är nu på senare tid som folk slutat skriva så mycket öppet på Facebook, man inser att det kanske inte är så bra i längden. När folk då läser sina gamla wall-to-wall posts tror de att det måste vara privata meddelanden för "inte skulle jag skriva så där helt öppet", men jo, det gjorde man då, inte idag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Konstigt att det finns en massa privata meddelanden på vift, från en period när det inte var möjligt att skicka privata meddelanden
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tack Anders!
Men jag gick på det och satt och klickade och letade. Inte så mycket för egen del som för att jag hade en kompis som mådde väldigt dåligt då och såhär i efterhand skulle jag inte sett det som osannolikt att vi skulle kunnat ha talat om det i privata meddelande, om de funnits ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hahaha, svar på tal. Case closed!
![]() |
Svara |