FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Känns som att detta kommer trigga att fler använder G+...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Aftonbladet slår på stort i sin artikel, http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14188881.ab.
Enligt artikeln har problemet varit känt sen 19 december, Facebook svarade då: "Ett litet antal användare har hört av sig med frågor, efter att de trott sig se privata meddelanden på sin timeline. Våra ingenjörer har undersökt rapporterna och kommit fram till att meddelandena var äldre logginlägg som hela tiden varit synliga på användarnas profilsidor. Facebook är nöjda med att ingen överträdelse av privatlivet har skett" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
http://www.idg.se/2.1085/1.425636
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Gäller det bara när man har den nya "timeline"?
Jag har suttit och klickat "older" men kan inte hitta en enda post som är ett privat meddelande Inte heller hittat något när jag kollat konverationer |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Banned
|
Det roliga är att Simon Sundén (joinsimon.se) slår på trumman att det är en bugg
![]() Varför behöva scrolla ner? Finns ute till höger under annonserna där man kan välja årtal ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
men det är ingen bugg?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ibland undrar man om Aftonbladet eller folket på WN är mest källkritiska.
Humor på alla som gnällt över den allvarliga buggen som inte ens finns ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Aftonbladet har nu ändrat rubrik på sin artikel från "Facebook läcker dina privata meddelanden" till "Privata meddelanden tycks läcka på Facebook"...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är privata meddelanden som har läckt.
Gick själv tillbaka till 2008 i min logg och där fann jag PM som jag fått och kunde läsa i loggen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Däremot om t.ex. jag såg dina privata meddelanden vore det en bugg. Det handlar ju bara om hur saker presenteras och de har tydligt gått ut om att de gjort om hela meddelandesystemet för ett bra tag sedan. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|