FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Spotify lanserar nu sin nästa stora grej vilket blir appar som är integrerade med desktopklienten. De öppnar upp för tredjepartsutvecklare även om apparna alltid måste godkännas av Spotify.
De har ett drygt dussintal samarbetspartners till att börja med t.ex. Rolling Stones, Last.fm, Songkick och TuneWiki. Man kommer nu att kunna hitta information om konserter, recensioner och topplistor från Rolling Stones samt låttexter genom TuneWiki-appen som vet var i låten man är. Källa: Spotify
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Cool.
Till eventuella utvecklare som ser det här: en EQ hade suttit fint! Jag hade varit villig att betala ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Intressant, ska bli spännande och se vart det här leder.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har redan börjat titta på API't ser fint ut!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Var kan man läsa mer om API:et? Skicka gärna länk.
Tillägg: Ok, dom har uppdaterat hemsidan nu: developer.spotify.com/en/spotify-apps-api/overview/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Trevligt! Det här kan bli riktigt bra!
Jag får det dock inte att fungera. Får "Link not found" när jag skriver in "spotify:app:my_app" och jag har skapat index.html-filen enligt instruktionerna. Någon med samma problem? Edit: Never mind. Verkar som man måste ansöka om att bli utvecklare. Senast redigerad av pelmered den 2011-12-01 klockan 09:11 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Någon som vet när de aktiverar? Kunde inte läsa väntetiden någonstans... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Känns som att "plugin" är mer korrekt namn än "app" i detta fall. Men positivt oavsett.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
För att kunna använda Apps så måste ni installera en preview som ni kan hitta här: http://www.spotify.com/us/download/previews/
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag laddade ned den där versionen och testade. Nu söker den och försöker öppna appen men jag får bara fram "Sorry, I could not find this app." Får väl avvakta och hoppas på mer information när man får svar. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|