FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Yes, fick nyss mitt konto till Developer. Dags att börja koda apps
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
gött! då vill jag göra en request på en app som kopplar min spotify till displayen på mitt G15-tangentbord (Logitech)
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag laddade ner betan idag och måste säga att jag gillar den! Jag blev särskilt förtjust i "appen" Tunewiki som supersnabbt visar låttexter till låten som spelas. Utöver detta markeras texten som sjungs så det blir lite karaoke över det hela. Även Tunigo och Billboard Top Charts finns och funkar bra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vad kan man göra med API:et? Vad kan man inte göra?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
En av de saker du inte får göra är använda data för att bygga upp en databas men det gäller ju i princip alltid.
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
|
iPad app NU!! arrrggg...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Är det så många som lyssnar på musik i iPad? Känns inte som prio ett. Nu vill de nog i första hand värja sig mot Google och andra jättar som försöker slå sig in.
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Och en app för surfplattor är väl ett bra sätt att skapa mervärde och konkurrera. Wimp har ju exempelvis gjort sin iOS-app skalbar för iPad. Fattar inte varför Spotify dröjer, inget jätteprojekt direkt. Senast redigerad av Adestro den 2011-12-02 klockan 14:07 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
|
ën spotify-representant har redan hintat att det är på G, men det borde varit klart fört länge sedan imo, men antar att app-projektet blev prioriterat då det är ett tillägg i applikationen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Daniel Ek är för övrigt skicklig på att undvika att svara på frågor han helst vill slippa ![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-12-02 klockan 17:03 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|