FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag har förövrigt ingen rätt att gå in och t.ex. läsa kunders epost eller kika i deras filer, det är olagligt. Det jag skulle behöva göra är i så fall att ändra avtalstexten så att det i den ger mig rätt att spionera på mina kunder men vilken kund skulle gå med på det? Jag skulle inte göra det själv. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
|||
Banned
|
Du tartare...
Hur vore det om du tar din roll som moderator och ser till att följa vad topic säger? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
De exempel du ger är AFFÄRERNA som ändrat skepnad medan det i musikbranschen även är VARAN som ändrats, för du ser inte många nätaffärer som säljer fysiska skivor lika lite som du ser optiker sälja virtuella eller digitala glasögon/linser.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Citat:
Samt du även skall spara om jag minns rätt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
Medlem
|
Håller med, ser ej heller vad fildelningsdiskussion kring vara eller icke vara nr 1 miljon har med detta att göra egentligen. Kommer följa fallet med stort intresse iaf.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
|
Citat:
Men om jag förstår dig rätt så anser du att hostingbolagen bör avgöra vilka webbtjänster som är lämpliga? Jag vill påminna om att ”hostingbolagen” även innefattar Patrik. Det kommer faktiskt som en överraskning att du har så höga tankar om Patrik att du vill att han ska vara med och fatta beslut om vem som får och inte får hosta en webbsida i Sverige. Finns det kanske fler samhällsfunktioner som du skulle föredra om Patrik tog över personligen, istället för respektive myndighet? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Medlem
|
Felpostat...
Senast redigerad av SEAPelle den 2011-11-16 klockan 18:21 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
||||
|
Citat:
Citat:
Citat:
Jag har ingen skyldighet att analysera trafik eller bedriva privatspaning. Polisarbete skall utföras av polisen och inga andra. EDIT: Vad jag gör frivilligt är en helt annan sak men det är inte poängen som sagt. Ang. trafikloggar så börjar det bli en definitionsfråga, alla hosting providers är inte sina egna internetleverantörer och borde väl då inte omfattas av den lagen? Eller? Senast redigerad av Westman den 2011-11-16 klockan 19:54 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|