FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag tycker att detta ingår i det som många har varit inne på i denna tråden: idag är det viktigt och inne med ett helhetsåtagande. Bättre avskalat och perfekt än fullt med det allra senaste och halvklart och spretigt. Men detta handlar ju mycket om tycke och smak, jag förstår att detta är något som alla ser olika på. Förutom detta så förlorar du mycket i tid på att utveckla t.ex. både en mediaspelare i html5 och dessutom ha en fallbacklösning i flash. Onödigt arbete helt enkelt. Jag håller helt med dig gällande storlek på webbplatsen, jag uttryckte mig lite klumpigt, menade att man inte behöver tänka på att desktopanvändare har mindre bredd på son skärm än 1024. Bredden på mobila enheter behöver man ju inte tänka på eftersom det ingår i det normala användademönstret att zooma och scrolla. Senast redigerad av coredev den 2011-10-21 klockan 10:21 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Lite ironiskt att du glömde just denna punkt:
- En bra intern sökfunktion För att en sökfunktion ska bli riktigt bra så krävs det ofta att sidans ägare/admin har möjlighet att via administrationspanelen lägga till sökord manuellt för enskilda undersidor. Skriver jag en artikel om dagsljuslampor så vill jag förmodligen att min besökare även ska hitta den via en sökning på tex EnergyLight, även om ordet inte nämns i artikeln. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
Svara |