FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Du tänker på pkt 5.1.2 i Registreringsvillkoren? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Q: Vilken roll har sökandes ombud ? A: Bla skriva ATF-ansökan. Q: Vem är sökandes ombud? A: Levonline Q: Vem anför att registraren Levonline haft bristande rutiner för aktuellt domännamn? A: Levonline I övrigt vill jag inte diskutera enskilda ATF-case.. Men den generella frågeställningen är högst relevant och intressant.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Jag har inte läst ansökan utan bara beslutet och där framgår det inte att det är Levonline eller sökanden som påstår att det var bristande rutiner, så jag tycker inte beslutet indikerar att det helt skulle vara Levonlines fel, men om du säger så som har mer insikt i ärendet så tror jag dig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Citat:
Citat:
..och vad jag har för insikt i ärendet är inte alls relevant eller återspeglas i det jag skriver här. Utan jag läser att Qvord ABs ombud i detta ATF-ärende är Levonline AB - med andra ord skriver Levonline AB under på att att de själva (Levonline AB) haft bristande rutiner kring aktuellt domännamn.. Är vi överens? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Levelonline borde väl sälja den till dom...ligger ju ändå inget där...
edit: verkar som att domänen bytte ägare igår Kontakt-ID andabm5160-00001 Namn Andreas Bard Företag ABMG |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Tack för ditt klargörande Internet Sweden, det som verkar vara helt självklart hade jag inte förstått, ber om ursäkt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är som framgår jag som registrerat domännamnet efter att den blivit tillgänglig.
Utan att ha kontaktat mig så har registraren Levonline startat denna ATF i ett försök att få tillbaka den, efter påtryckningar från den tidigare ägaren (ej de som velat göra ATFen). Jag "vann" så klart tvisten och har fört samtal med Qvord AB efteråt. Hemskt olyckligt om det är registrarens fel. Jag vet inte om fallet är så här, men det är ju inte första gången det händer. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|