FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag bestämde mig för en MFC-9970CDW men klantade mig och köpte fel. Så istället fick jag en DCP-9270CDN. Dvs samma maskin fast utan trådlöst nätverk.
Hittills är jag dock mycket nöjd med mitt felköp. Jag fick borra ett litet hål i en list och dra kabel till routern. Men sen var det bara att installera mjukvaran och vips så blev det en nätverksskrivare som alla datorer på arbetsplatsen kan nå. Vansinnigt vad enkelt det var att komma igång. Utskrifter, skanning till valfri dator, kopiering, nätverket mm krävde inga inställningar eller krångel. Bara att trycka på knappen så fungerar det. Nu har jag dock bara gjort ett fåtal utskrifter, men förhoppningsvis så består det första intrycket som varit mycket gott hittills. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
|
Sen har du ju Dell multifunktionsfärglaserskrivare 2155cdn, har du tittat något på den? Den har bra pris och fått bra omdöme, och kan skriva på bägge sidor av pappret.
På dustin kostar den 6 095kr men på dell som just nu har gratis frakt kostar den 4167kr http://www1.euro.dell.com/content/pr...dt1&l=sv&s=bsd Edit: Insåg precis att du redan köpt, men det kan ju få stå kvar som råd till någon annan ![]() Och efter att ha stunderat lite bland skrivare verkar Xerox Phaser 6180MFP/N var den bästa vad gäller kvalitet/pris. Den är den billigaste skrivaren som är snabb (liksom Brother) och som även skriver ut bra kvalitet på färg (vilket inte brother gör) Funderar själv på att köpa denna Xerox till vårt nya kontor i Västra Frölunda Senast redigerad av Danielos den 2011-09-10 klockan 12:21 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
|
Välkommen till framsidan Danielos!
Högsbo Industriområde? |
||