FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
tartar: ok. Ni andra: Om någon känner sig manad att starta ett projekt med mig som ovan nämnt PM så kan vi spåna vidare på iden.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Varför inte. Bara man slipper betala för Bengt Westberg fallskärm som i Röda korset fallet.
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
|
Ideén är god, men man böra vara bör tänka lite säkerhet också. Såna här saker kan användas fel. Nu skall man tro gott om folk, men man skall veta varje gång som en välgörenhet organisation blåser folk, så tappas lite förtroende.
Hoppas jag inte var för negativ nu.. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
En kort fråga. Var inne på Läkare Utan Gränsers sida och tänkte skänka en slant.
Man kan ju välja mellan Privatperson och Företag. Jag har en EF och pengarna jag skänker går ju inte att göra avdrag för eller så, så jag tänkte bara göra ett "Eget uttag" och skänka pengarna. Gör det någon skillnad om jag väljer Privatperson eller Företag då egentligen? Gör det någon skillnad för organisationen? Vill ju välja det alternativ som gynnar dom mest! EDIT: Och om jag skänker som företag antar jag att det är lämpligt att bokföra det på konto: "6994 Lämnade bidrag och gåvor, ej avdragsgilla" bara. Senast redigerad av Linuus den 2011-08-10 klockan 19:43 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Bra!.......
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack för påminnelsen – jag hade tänkt stödja Timme-kampanjen men det har aldrig blivit av. Nu är det klirrat.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
hehe kul att höra! det har faktiskt trillat in lite pm från folk som verkar vilja delta i detta med. kanske borde vi göra en satsning? fortsätt PM:a ni som har intresse för detta så vi kan starta upp?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|