FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Vem fan krypterar inte lösenorden på sina användare? Kan ju vara det absolut dummaste. Blir så otroligt lack för det "skadar" inte ägaren av siten så mycket, men det kan förstöra enormt mycket för användarna. |
|||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Webbplatsägaren "förtjänar" att hackas, men däremot så förtjänar inte användarna att bli exponerade. Det är synd.
Som tur är inte jag registrerad där och det kan man ju vara förfärligt glad för. Det är oansvarigt att inte skydda sina användare överhuvudtaget. Alla kan ju bli hackade, men man kan inte exponera alla sina användare på det viset. Sedan tycker jag Oidomio är sällsynt löjlig i den här tråden. Antipiratbyråns mini-me. |
||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Inte fan förtjänar man att bli hackad eller våldtagen, även om man kanske inte tänkt igenom vad ens egna handlande kan få för konsekvenser och vad detta provocerar fram hos andra? Du kan inte vara seriös nu. Inse fakta - de allra flesta som bygger hemsidor av olika slag har väldigt lite koll på säkerhetsfrågor, precis som väldigt få inser andra risker i vår värld, men skall man då anse det rätt att de drabbas av andra personers brott/illvilja? Jag tycker inte det.
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det är så otroligt korkat! Nu vet alla att gratisteori.se är osäkert och nästintill medverkar till att sprida personliga användaruppgifter. |
||
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Oidomio: Finns det någon specifik anledning till att du valt att köra uppdrag granskning på gratisteori? Kugga du på teoritestet?
|
|||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Uppdrag granskning började när jag blev anklagad för att ha själv förfalskat testet och mailat till ägaren. Döm själva, men ägaren ser tydligen inget problem i att använda en skyddad bild som avatar här(simpsons), eftersom bilden låg på en hemsida för gratis nerladding. Min uppmaning till ägaren igen är att lägga upp screenshot av mailet som du ska ha fått. Det tar en minut och kan bevisa din oskuld, så så onödigt är det väl inte som du sa? /mvh Oidomio. Ps. Jag tycker att jag har följt reglerna och varit saklig Pps. ni som hyllar hackningen är lika goda kolsupare själva, fy! ![]() |
||
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Men herregud, ska du försöka komma med billiga angrepp kan du i alla fall hålla dig till grundsyftet med hela tråden. Nu är du bara nere på en personlig nivå, vad är det du vill åstadkomma? Hat mot en enskild människa?
|
|||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker också att du ska förklara vad som menas med "STR Certifierad trafiklärare", så att du inte lurar dina användare.
|
||
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Nog med trams. Försök vara seriösa. Försök framföra någon form av vettiga kritik. Avstå från personangrepp. Låst.
Stängt ämne |
|
|