FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
...och JA, de är köpta! och nej, alla bilder är inte köpta! det finns sidor där man kan ladda ner HELT gratis i utbildningssyfte! varför så intresserad? |
|||
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Är du ute efter att sätta dit dom på något sätt, mer än det fejkade testet? Som de har medgett verkade fishy och sen tog ner? |
|||
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det fejkade testet har det kommits bortförklaringar med, jag beskylls för att ha fejkat testet, vilket jag vet att jag inte har, en fråga om karaktär nu. Bilderna kan vara köpta, inte omöjligt, men inte troligt.
Inte sätta dit på ett fult sätt, kolla i mina poster, jag skriver aldrig sitens namn eller något annat. Lite mer karaktär, ägaren har simpsons som avatar på wn , har du tillstånd från 20th century fox? Läraren har Lars nu på en söndag bytt profilbild mot en annan skyddad från, http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=4092827 gick det bra att kontakta scanpix på en söndag och köpa tillstånd? Jag är imponerad att du har såpass snabb kontakt med Lars som finns på riktigt och inte bara är falsk marknadsföring.. ![]() Jag vill bara se bättring för vilda western ska inte gälla på nätet /mvh Oidomio. |
||
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
ja! jag har bild på honom vilket är gratis att ladda ner!! vad är problemet? http://free-w.com/?q=Homer+Simpson sen ang. "Det fejkade testet har det kommits bortförklaringar med, jag beskylls för att ha fejkat testet" jag anklagar inte dig!! jag tror bara personligen att du kan ha legat bakom den... jag vet iallafall att inte jag har gjort den, så det kan ha varit någon annan som inte gillar sidan, (en konkurrent kanske, who knows?). Senast redigerad av nabil_akhlaque den 2011-05-29 klockan 12:27 |
|||
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
vem är du? varför så intresserad? sen finns det ju en massa profilbilder bara här på wn som de har tagit från internet, och ännu fler över hela världen.. varför hackar du just på mig? och varför är du så intresserad av just mig? Senast redigerad av nabil_akhlaque den 2011-05-29 klockan 12:43 |
|||
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag är på dej eftersom att det var din site jag hittade det fejkade testet på, du förnekar det sen och säger att jag skickade testet, med de andra bilderna som din avatar vill jag visa att du inte ser ut att veta vad man får göra och inte. Din simpson avatar visar det.
Hackningen av siten blir jag arg för, det ska ingen råka ut för!! ![]() Men visa mailet du fick, det är hur som helst en person som inte är en ängel som visas i mailet. /mvh Oidomio. |
||
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Vem fan krypterar inte lösenorden på sina användare? Kan ju vara det absolut dummaste. Blir så otroligt lack för det "skadar" inte ägaren av siten så mycket, men det kan förstöra enormt mycket för användarna. |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|