Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Söker beta testare till ny spel video site.

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-05-16, 16:20 #1
rawdesigns rawdesigns är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: May 2011
rawdesigns rawdesigns är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: May 2011
Standard Söker beta testare till ny spel video site.

Hej!

Jag håller just nu på och bygger en ny spel sida som är inriktad på spel videos.

Jag skulle behöva några som är intresserade av att hjälpa mig att beta testa sidan och leta lite fel.

Sidan heter www.gameplayforum.se och har funnits ett tag, men detta var tidigare ett forum som jag lade ner pga för mycket jobb och för lite trafik.

men nu för några veckor sedan så fick jag en ide som blev lite av ett passions projekt som jag jobbat på ganska intensivt de senaste veckorna.

Så denna sida är till för att mina medlemmar ska kunna visa sina Youtube (kanske ifrån andra externa ställen i framtiden) videos på min sida genom att bädda in koden i ett wordpress custom field.

Sidan är i beta stadie och har ännu ingen forum del som kommer snart.

Och jag har fortfarande en hel del att göra på designen.

Men jag vill gärna hitta några väl villiga själar som är intresserade att testa sidan och se om ni hittar några fel och gärna säga vad ni tycker så jag kan få tidig respons på sidan och kanske redan nu ändra något till det bättre.

Så skicka gärna ett PM till mig, eller kolla in sidan och säg vad ni tycker för att sedan bli testare. Det är just nu öppet att registrera sig och det borde fungera som det ska.

Hoppas ni gillar sidan och har positiva åsikter!

Mvh Robin.
rawdesigns är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:12.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017