FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Du är medveten om att du använder ord som korkad, naiv, idiotisk, verklighetsfrämmande mm ganska flitigt i politiska diskussioner här på forumet va? Gör en sökning så ser du själv. Tex Patrikweb kan knappt skriva ett inlägg utan att du kallar honom för dum eller korkad...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Är rätt övertygad och att rödstrumpor och fackfolk överlag gnäller mer och är latare arbetare än vad andra är. Men det är min åsikt och den behöver du inte dela om du inte vill det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tänker inte rösta idag. Och det beror verkligen inte på att jag skulle vara någon "soffliggare". Sosse är jag inte heller
![]() Jag har redan röstat, i höstas! Senast redigerad av StefanW den 2011-05-15 klockan 14:06 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Citat:
Jag gillar hur SVT inte ens kan hålla en valvaka på SVT Play när 1.3 miljoner röstar idag... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Sant
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Administratör
|
Nu när jag följer svenskt poltiik på distans blir det mindre engagerande än tidigare måste jag säga, även om jag fortfarande är och länge varit intresserad av det.
Mina reflektioner: Intressant att sossarna fick så starkt stöd - när enhetstaxa och sjukhusprivatisering varit några av de hetaste punkterna. Kommer det spegla på nästa riksdagsval eller är det regionalt frågar jag mig. Tragiskt med så otroligt dåligt röstdeltagande och så stort stöd för sverigedemokraterna. Får väl hoppas det är regionalt och misstroendebetonat här. Kan även S ha förvandlats till mer av ett misstroendeparti sedan alliansen kommit till? Vore illa för hela det politiska klimatet som trots allt (eller trots att jag inte tycker om Alliansen) för en gångs skull faktiskt (tillfälligt) fått två debatterande sidor snarare än en sida som mest vinner på misstroendröster.
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag la istället min kvalitetstid på att kolla Hockey-VM. Senast redigerad av MRDJ den 2011-05-16 klockan 00:27 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|