FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag slutade använda den när de bytte till nån "ny" fräsig design.. ![]() edit: kollade nu, tydligen samma de använder fortfarande. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kommer ihåg DoBeDo, som var riktigt stort ett tag när jag var mindre.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
När FB en gång i framtiden börjar svikta i popularitet, har herr Zuckerberg redan tjänat 50-100 miljarder dollar och kan då inte bry sig mindre, hehe
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Vad kommer härnäst då? Hur skall man bli den näste herr Zuckerberg? :-P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Dom enda som tjänar pengar på stora sidor är grundarna som är smarta nog att sälja ut delar av siten eller hela för fantasisummor:P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Forum däremot verkar fungera stabilt och fortsätter att vara attraktiva och kompletterar FB. Forum som endast är allmänt sociala försvinner och övergår alltmer till FB, men profilerade rena intresseforum växer. Själv hänger jag bra mycket mer på forum än på FB. Webbsidor däremot, är ju mer känsliga men är inte direkt jämförbara med "kommunikationssidor", utan kommer vara populära om intresset finns att läsa innehållet. Nya intressanta sidor kommer och gamla ointressanta sidor försvinner. Senast redigerad av Danielos den 2011-04-29 klockan 10:44 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
När googles stora ändring av sökalgoritmen kommer så småning om även här i Sverige kommer nog det bli mycket ändringar för en hel del halvstora sidor med mycket söktrafik.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Bilddagboken är ett bra exempel på ett tidigare enormt populärt community som nu håller på att dö till följd av Facebooks framgångar. Enligt Alexa har BDB tappat 31 % av sina besökare bara under de tre senaste månaderna, och ännu mer under de senaste två åren.
Senast redigerad av Santos den 2011-04-30 klockan 13:01 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|