FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det jag reagerade på var att jag hamnade på 0,11-0,13 sekunder med fler än en core istället för 0,07 - 0,09 med bara en, vilket är avsevärt mycket lägre. Att det inte skulle gå speciellt mycket snabbare var jag medveten om, men de här resultaten förvånade mig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Kör två kunder precis samtidigt så får de 50% var av CPUn, men är du själv får du 100%. Det stämmer nästan med dina siffror. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Bara att någon gör om scriptet lite så de kan rapportera eller crona på nått vis.
Och så får folk signa upp sig att de kan köra på sitt hotell, jag kan erbjuda test från 3 hotell alla fall. Om någon knåpar ihop nått så har jag kanske passande domän att presentera de på, hosten pungt se Senast redigerad av BarateaU den 2011-03-18 klockan 00:19 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Done. 1000 inserts in 0.05063 seconds
Lämnar den öppen ett tag för ev. test http://magtest.hemsida.eu/testdir Senast redigerad av oderland den 2011-03-18 klockan 00:47 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Någon annan som vet vad det kan vara? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det är inte helt intuitivt, man behöver skriva in rätt namn på databsen både i config filen samt i index filen. Det var vad som behövdes för mig...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Det var dock en jobbig licens på testscriptet så jag ska nog göra ett eget, liknande. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Körde detta några gånger nu på Loopia i en ny databas.
Snabbaste: Done. 1000 inserts in 0.0886 seconds Långsammaste: Done. 1000 inserts in 0.06803 seconds |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|