FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag installerade nyligen en multiblogplattform till hemsidan. Det är b2evolution men det är problem med den då jag får det ena felet efter det andra utan att jag gör ett smack. De bara kommer utan förvarning. I scriptets forum har jag fått till svar att jag inte har blivit hackad men jag vet inte vad jag ska tro och inte heller vad jag ska göra.
Dessvärre finns det inget enkelt sätt att exportera inlägg och kommentarer så det känns lite panikartat (och pinsamt ![]() Kan någon rekommendera en multibloggplattform att byta till? Den ska helst kunna fungera ihop med något cms-system eftersom jag överväger att byta till ett sådant. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
om du nyss installerade den behöver du väl inte exportera något?
Vore det inte bättre om du försökte laga den än att bara installera nytt? Om din bil går sönder slänger du den då o köper en ny? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Det finns inlägg skrivna på bloggarna.
Jag kan inte programmera och har ingen aning om vad som är fel eller varför, så jag kan inte laga. Om bilen går sönder så hjälps sambon och jag åt att laga den (vilket vi gjort också.) Jag brukar kunna fixa till olika problem med script m.m. men det brukar ta alldeles för lång tid för mig så jag är trött på det och vill ha nåt som fungerar. I det här fallet är jag helt körd. Jag vet inte alls vad jag ska göra. (Men jag kommer åtminstone in i admin numera men scriptet är inte helt ok överallt.) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|