| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
Loopia har tydliga avtal gällande det mesta men här verkar de ha missat helt. Oavsett det juridiska hårklyveriet så gör de sig knappast kända som ett kundvänligt webbhotell om de beter sig på det här viset vilket jag ser som betydligt viktigare än vem som har rätt eller fel.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Om de inte kan utföra tjänsten som avsågs borde de betala tillbaks. Försök alltså registrera domäner som du vet att de kommer att misslyckas med.
Vips har Loopia inte klarat att leverera den beställda tjänsten, och en återbetalning ska ske
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Har du förskottsbetalat så tycker jag att det ska till extraordinära omständigheter för att få en direkt återbetalning. Till exempel att du helt avslutar din kundrelation och stänger ditt konto där.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Loopia är stenhårda på allt sånt. Jag missade med en dag att säga upp mitt webhotell. En dag! Fick betala ett helt år till. Surt...
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
Jag hittar inte heller några villkor för Prepaid-tjänsten. Mycket märkligt. Hur kan den typen av konton ens regleras utan avtal? Det blir ju super-oklart vems pengar det är, hur pengarna disponeras och vad pengarna kan användas till. Mycket dåligt av Loopia!
|
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|