FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Nu är inte jag nån expert på lagen, men jag skulle knappast tro att det finns underlag för en polisanmälan. Det måste det ju finnas något grövre som rasism, hot, mobbning bakom det.
Jag hade ringt till polisen och frågat, jag tror nog att dem ser mer allvarligt på hans hot än ditt inlägg.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Låt honom polisanmäla.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har han en enskild firma och kan det komma att finnas clausuler som man får granska vid närmare. Är det Aktiebolag är det bara att diskutera, kommentera, recensera och prata på om!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Efter att ha läst recensionen ser jag inte riktigt vad som skulle vara olagligt. Att skriva att ägaren till en butik är otrevlig tycker jag inte faller inom begreppet förtal.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
|
Låt honom polisanmäla och be honom skicka diarienumret så fort han har gjort det. Du lär aldrig få något.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har egentligen aldrig trott att han kommer orka göra något mer än hota med polisanmälan men ändå bra att förbereda sig. Tackar för alla tips och svar. Har varit i kontakt med polisen också, de tyckte väl inte att det var så mycket att bry sig om utan föreslog att jag själv skulle göra en polisanmälan om jag känt mig hotad
![]()
![]() |
Svara |
|
|