FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej Crystal! Bra feedback! Tack för detta
Citat:
För att hålla oss konkurrenskraftiga måste vi ligga på dessa prisnivåer då det finns andra aktörer som erbjuder liknande lösningar för ungefär samma pengar. Precis som normala webbhotell så är ju detta en volymprodukt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Var hittar jag möjligheten att testa en demobutik? Tycker jag har navigerat runt ett tag nu just på jakt efter den!
Antingen är jag blind, korkad - eller så är det inte tydligt nog vart jag kan hitta den för att testa den! I skrivande stund hittade jag såklart demo-butiken, däremot hade jag som kund önskat att den är med på startsidan någonstans, så jag enkelt kan se hur enkel och snygg e-butik jag kan få på bara ett par minuter. Sen om jag förstår beskrivningen av er tjänst rätt, så kan man inte som nämnts tidigare köpa en färdig mall och implementera? Alternativt skapa en egen design och implementera.. Detta borde ni lösa för att skapa känslan av flexibilitet som ni påtalar i och med att man inte blir "låst". Varför låser ni mig då till att använda era mallar? Jag gillar tjänsten och jag kan se mig själv bli kund hos er inom en snar framtid om man skulle kunna implementera egna designer / Mallar ![]() Kör så det ryker! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Det är verkligen inte tänkt att man skall känna sig "låst" på något sätt. Vi har valt att skala bort vissa saker som FTP-åtkomst och väldigt många "onödiga" funktioner i kontrollpanelen då vi kör på linjen att vi skall sköta så mycket av det tekniska som möjligt åt kunden. Om vi försökte lämpa över allt arbete på kunden själv hade vi (enligt mig) profilerat oss mer som ett vanligt webbhotell som gillar OpenCart. Nu försöker vi mer profilera oss som en tjänst där vi sköter det mesta åt kunden. Detta är väl ett medvetet val på gott och ont. De mer avancerade butiksägarna kan nog känna sig lite "låsta" då de är vana att sköta allt själv, men många nyblivna butiksägare kan nog tycka att det är rätt skönt att bara ringa oss eller dra ett mail där man förklarar vad man vill ha gjort och sen är det klart. Vi vill dessutom uppmuntra till en dialog mellan oss och kunderna. Detta ger oss möjligheten att försöka bygga någon form av relation mot våra kunder, något som vi är övertygade om att det kommer gynna båda parter i det långa loppet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Stavfel i er film på startsidan! Istället för bekymmersfri har ni skrivit bekvmmersfri....
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|