FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Årets webbhotell vinnare är .... INGEN!!!
IDG ställer in testet i år, jag tycker det är synd så det har hänt mycket i branschen senaste året samt att vissa webbhotell nu kan fortsätta marknadsföra sig på gamla meriter trots att de inte längre är bland de bästa. Webbhotelltestet är extra viktigt i år tycker jag. Vad säger ni? http://www.digitalaaffarer.se/?p=1726 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Med tanke på hur deras tester sett ut så tycker jag definitivt det är rätt beslut. Lite synd som du säger att man kan rida på forna dagars glans men hellre det här än att de fortsätter med samma usla test. Känner sig några manade att utforma ett mer seriöst test så får ni gärna höra av er via PM då jag har en väl lämpad domän till ändamålet.
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag är inte intresserad av testerna som IDG gör så jag har ingen personlig åsikt men konspirationsfolket kommer säkert att säga att det beror på Bineros problem osv.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag tycker deras test varit rätt undermåliga tidigare så det är väl ingen större förlust.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Banned
|
Det håller jag med om, fast jag sträcker mig längre, detta tycker jag är tom, till gagn för seriösa webbhotell att det bästa webbhotellet inte längre blir utsett genom rena lottningsförfarandet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Helt klart så var väl inte kvalitén på testet speciellt bra. Men det var ändå en kul grej att dom hade det där testet och det skulle säkert gå att få till ett liknande test med lite bättre kvalitet. Skulle vara riktigt intressant att se ett test som var inriktat på kvaliteten på supporten, funktionalitet och prestanda på servrarna osv. Alltså en mätstock på vilken kvalitet du får per betald krona istället för den inriktning som IDG hade där det verkade vara viktig med hur många ton utrymme mm man fick per betald krona men ändå inte utnyttjade.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|