FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Dokusåpan fortsätter efter reklamen...
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-02-10 klockan 11:22 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Diskussion? Smutskastning, gammalt ältande och personliga korståg menar du? Det kallar inte jag diskussion. (syftar givetvis enbart på det senare)
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Precis, så vad finns det för anledning till att skriva ett sådant inlägg istället för att agera som moderator istället?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Man läser tom den meningen sen läser man inte så mycket längre sedan. Är man kapabel att slänga ur sig nåt så pass befängt och fullständigt idotiskt kan man knappast tas som seriös i vad man sedan säger.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Om vi ser på det stora hela.. Hur många riktiga problem har vi med .SE domänen? D.vs som rättfärdigar en sådan smutskastning. jag kan komma på ett (1) i senare tid, och det var när hela .SE zonen gick ner i 2010, vilket var illa.. men jag tycker ändå att IIS hanterade det inträffade på bra sätt och gav insyn i vad som hade gått fel, dom la sig flat och beklagade det inträffade.. Personligen är jag _för_ att IIS ska ha kontroll över .SE ccTLD. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Flitig postare
|
har inte heller förstått vad som skulle vara så dåligt med IIS... tycker att de verkar sköta uppdraget bra.
det är ju självklart att alla inte alltid kommer vara överens i enskilda frågor, men så kommer det alltid att vara. vad är alternativen liksom |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Medlem
|
Håller med om att filmen inte lockar yngre direkt...
Men men STATEN lär ju endå gå in och ta över allt snart endå så. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Ja jag är 1 av 48 och jag är rädd för att du inte helelr vet vad de övriga 47 gör, så att insinuera att du skulle veta känns inte fullt så trovärdigt. Och vad gäller dina uppåtpuffar tillägnade .SE för "gott arbete" är som vanligt lika uppmuntrande att läsa.. Vad sen gäller det jag skrev om din domän du förlorade, så vill jag minnas att vi båda (efter mitt inlägg du citerar) blev uppdaterade om att du var ute i sista sekund med betalning till Svea Ekonomi, men i dåvarande avtal villkor skulle betalning vara .SE tillhanda på förfallodatumet, vilket inte skedde. Men jag tycker fortfarande att det är förbaskat tråkigt att du blev av med domänen - Det är aldrig skoj när någon blir av med en domän de haft för avsikt att förnya. Och eftersom du citerar mig så..nå - erbjuder de kortbetalningar idag? Svar:ja Johan, Johan - du är så säker på din sak du, men jag kan berätta för dig att när jag är kritisk idag så är skillnaden det inte är för ditt påseende - utan jag lägger fram "förbättringsförslagen" till den det berör eftersom det är så jag har möjlighet att påverka. Jag hyllar .SE, när .SE förtjänar det..och om du inte observerat allt som .SE levererat, sedan du missade att betala din domän i tid, så beklagar jag det eftersom du missat en lång rad nyheter. Jag visste heller inte att Staffan varit sekreterare, däremot kände jag till att han varit tf VD, men jag intresserar mig iofs inte så mycket om .SE före jag klev in - varför skulle jag? Min minnesbild är nog att Danny blev handplockad (Läs: headhuntad) när det begav sig, men ja jag håller verkligen med dig om att det "var kul", eftersom han är en utomordentligt duktig VD och en mycket stor tillgång för .SE IMHO! Mer om Dannys biografi http://www.iis.se/om-se/pressrum/pressbilder Inget ont om Karl Roos, men om du Johan är av åsikten att du anser att .SE´s VD ska ägna sig åt layoutarbeten, så kan jag bara hoppas att du får möjlighet att ansöka om din egen TLD, som du då kan layouta eller så kan du anställa anställa Karl.. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|