FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu funkar mina domäner också, dom sa att jag skulle vänta 12h eller något, men det gick på mindre än 9h..Rekommenderas starkt!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Gjorde detta nu, läst responsen också. Menar verkligen inte att 149kr är dyrt eller liknande. Menar bara att det bör framgå i reklamen... Men "erbjudandet" är relativt lukrativt i mina ögon.
Kommer som många andra även utnyttja kampanjen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Måste bara fråga.. Om jag nu registrerar en domän med ett webhotell för 160 kr. Kan jag regga ytterligare 10 st domäner för totalt 10 kr utan att behöva regga 10 webbhotellskonton?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Helt enig, lite dåligt upplyst med info, men ett trevlig erbjudande från en aktör som verkligen bryr sig skulle jag påstå.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Läs tråden.... http://www.wn.se/showpost.php?p=20390904&postcount=28 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ja har läst tråden och inte blivit mycket smartare, för jag har inte hittat i klartext om hur det ligger till. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
D.vs du måste registrera alla 20st samtidigt som du blir medlem. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Om du klickat på länken så ser du vad som skrivits om det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hur tusan gör man en transfer av domänerna?
Vill ju inte sitta med alla domäner hos surftown! Hela familjen har köpt domäner och billigt blev det hehe.... MEn skriv görna hur jag flyttar mina domäner från Surftown till Binero! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
3. Alternativ, logga in på din kontrollpanel i surftown och klicka på Köp / flytta domän .. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|