FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag uppfattar det som att sidorna är direkt är lika varandra, då kan inte de inte säga att du ska ta bort eller ändra vissa saker. Bara du inte har några element är "snodda" och så länge det inte är en väldigt uppenbar "rip off", då kan de inte bestämma någonting. Så det är bara att ignorera de.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det är inte ett plagiat rakt av. Använt lite inspiration och använder samma färger.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag förstår inte ens att det är något att diskutera. Så länge du inte har snott något upphovsrättsskyddat eller varumärkesskyddat kan du ju be dom dra så långt dom bara kan komma...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Varför står du inte för dig själv och visar vilka sidor det handlar om?
Dessutom bryter du mot WN-s regler, som säger att du måste ange en webbplats i din profil. "- Profilen skall innehålla minst en (1) kommersiell hemsida." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tillsammans med säkerligen minst hälften av medlemmarna...
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har oxå svårt att förstå varför man skriver att någon anklagar en för ripp och sedan kan man inte länka till sidorna.
Vad jag har skummat igenom så tycker jag att du ska ändra din sida. Att låna lite i dina ögon kan vara samma sak som mycket i andras ögon. De har dessutom hört av sig och bett dig ändra, då kan det inte vara speciellt lite som är ändrat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-02-06 klockan 15:11 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|