FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej!
Nu räcker det, jag har försökt nå herr X X även kallad "Decibel" inom internetvärlden, men misslyckats. Det är så att jag skickade en bärbar dator till honom som han skulle reparera, men det slutade med att han inte hörde av sig, och jag fick varken tillbaks min dator eller något svar ifrån honom. Nu har det gått cirka 2 år, och den datorn är rätt gammal nu men fortfarande så vill jag sätta en varning för denna person. Han har tidigare varit delaktig i www.jx.se www.gate9.se www.sundsvalltuning.se o.s.v http://www.wn.se/member.php?u=258 mvh Senast redigerad av jonny den 2011-01-18 klockan 11:24 |
|||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tråkigt, dock har han inte lämnat något avtryck här på 1,25 år.
|
||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hans företag gick i konkurs för 2 år sedan vad jag kan se.
Har du testat skickat brev till hans adress: Hxxxxxxxsvägen 117 A ? Eller ringt: 073-8xxxx11 ? Det sistnämnda numret är dock inte hans men du kan ju fråga efter honom. |
||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej Erik!
Nej, har inte testat skicka brev till honom. Har varit i kontakt med honom tidigare och då sa han att han skulle skicka datorn, men har ändå inte fått hem något. Jag vill inte ens ha datorn längre, den är för gammal och jag har även gått över till mac. Ville mest bara sätta ut en välförtjänt varning! |
|||
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
PM'ar dig hans dam's mobilnr.
|
|||
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Administratör
|
Sammarbete, nja. Vi köpte hosting av honom och vi blev lika lurade av denna man som du och många andra.
Han hade väldigt gott rykte och vi blev rekommenderade honom från många olika håll. Vi tappade några hundra tusen när han kursade. Dyr läxa.
![]() |
#7 | |||
|
||||
Nykomling
|
Herr Decibel är ingen att lita på.
Du, jag och många fler står på kö för att få våra pengar/varor/etc. Man får tag i mail eller mobilnummer och han lovar att "pengarna ska komma in imorgon" samt skyller på att det är "frugan" som segar etc etc. Efter en vecka är mailen inte längre aktiv, han slutar svara eller så har han bytt nummer. Det är bara att ge upp, killen har över 30 betalningsanmärkningar (sist jag kollade, för 1-2 månader sedan). Tyvärr :/ |
|||
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Aha, det var därför supporten på JX var som den var när han skötte den.
|
|||
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Gah, tråkigt att höra. Han var rätt trevlig av sig ändå.
Thomas: Ajdå, låter inte bra. Men antar ni hade råd med det ändå ![]() Hur går det med husprojektet förresten? Är huset färdigbyggt nu? Minns att jag såg något på www.hus.se. mvh/Alper |
|||
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Killen är skyldig mig cirka 10k för obetalda jobb på blandannat jx.se.
Min polare är han skyldig närmare 100k så nej han är inte pålitlig för fem korvören :/ |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|