FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Nej men shit.
Hur illa är det egentligen? Kanske var på tiden att jag startade denna tråd. Just nu om jag räknar lite så är vi uppe på minst en halv miljon sek! Verkligen illa.. |
|||
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Grabben måste va rik.
Hur lurade han er om man får fråga? |
|||
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Om du nu inte längre ens vill ha datorn, varför startade du tråden?
![]()
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Vänligen läs igenom tråden, annars har jag klippt ut det viktigaste: ..den datorn är rätt gammal nu men fortfarande så vill jag sätta en varning för denna person. ...Ville mest bara sätta ut en välförtjänt varning! |
|||
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Han är nog allt annat än rik. Men för att svara på din fråga så drev herr Decibel ett hostingbolag vid namn JX. Herr Decibel hade lite otur och tappade bort sina kunders hårdvara. Servrar hade en tendens att försvinna under mystiska omständigheter.
Själv så förlorade jag bara några hundralappar. Men det var många här på WN som blev av med ganska stora summor. |
|||
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
En ganska överflödig varning kanske med tanke på vad som hänt tidigare men, visst, kan jag väl förstå. Råkade själv ut för honom på den tiden. Blir emellertid mååånga trådar om man ska varna om alla sådana personer ett flertal gånger. Kanske man skulle ha en svarta listan-tråd istället
![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-01-17 klockan 23:59 |
||
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Hänvisa till den tråden istället för att vara dryg. |
||
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
http://www.wn.se/t23540-15-10.html
![]() |
#20 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
tartareandesire:
Det är mer eller mindre du som gör detta till en "digital sandlåda" just nu. Denna tråden har sedan du börjat skriva handlat om personer som bokstavligen blivit blåsta/lurade på pengar eller prylar ifrån Herr X. JX trådarna handlar om företaget. Ta gärna bort allt detta senaste, så vi får det upprensat i tråden. Tack. |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|