FAQ |
Kalender |
![]() |
#91 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
#92 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
#93 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Konstigt att det är deras storage som lägger av varje gång. De har ju inte
direkt köpt billigaste skiten om man säger så.. NetApp har ju ett riktigt gott rykte om att vara både stabila och dyra - lite som EMC. Kanske är själva storage-nätet som strular (switcharna/HBA:erna)?.. |
||
![]() |
![]() |
#94 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vet inte om ngn annan har läst ryktena om Binero blivit hackade? Det florerar iallafall en del på flashback nu.
|
||
![]() |
![]() |
#95 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Hörde bara lite snabbt om det då jag varit bortrest i tyskland hela veckan så har jag orkat läsa allt som skrivits. Har dock inte läst vad som står på FB. Men vad jag fattade så fixade dom det snabbt. |
||
![]() |
![]() |
#96 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det verkar som om Binero nu får uppleva den växtvärk som vi själva fick uppleva när kritiken som allra mest haglade över oss, runt 2007-2008. Det är ju lätt att vara extra tillmötesgående ("Sveriges vänligaste support") när man är lite av en "underdog" och inte har någon större volym av kunder att "hålla i handen"...
Nu gäller det att de snabbt lyckas få rätt på sin hårdvara och teknik, annars riskerar de att permanent skada sitt rykte. |
||
![]() |
![]() |
#97 | ||
|
|||
Nykomling
|
Din skadeglädje är nästan mer obehaglig än bineros inkompetens.
|
||
![]() |
![]() |
#98 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Jag vet mycket väl vad Binero går igenom just nu, och det är allt annat än roligt... Jag önskar dem helt ärligt lycka till i sitt arbete. |
||
![]() |
![]() |
#99 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Kommer heller inte in på mitt konto längre pga inga rättigheter. Fick svar från supporten:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#100 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |