FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Säljer inkomstkonsulten.se.
Gammal sida med dålig kodning, förvirrande design och som inte gjorts någonting med på 7-8 månader. Besökare ligger på 20-100 om dagen. Snittar 35. Ger ungefär 1000 besökare i månaden. Ingen direkt inkomst i dagsläget men tidigare har några hundralappar dragits in genom sporadisk AdWords annonsering på listan med affärsidéer. Väldigt låg avvisningsfrekvens och många sidvisningar per besökare då besökaren har en tendens att klicka sig vidare genom alla affärsidéer. Webbhotell och domän är betald på binero, privatpaket, fram tills juli 2011. Nykostnad enbart för webbpaketet och domänen: 995 SEK. Trots inget arbete på 7-8 månader ligger sidan kvar på 3:e plats på "affärsidéer" och "affärsideer" samt lite andra små fraser. All trafik kommer från sökmotorer. Har legat 1:a på både "affärsidéer" och "affärsideer" under en kort period i somras men i och med att inget arbete gjorts alls så har den sjunkit ned. Med ytterst lite ansträngning, en inlänk i veckan tillsammans med en uppdatering i ett par veckor, så kan jag så gott som garantera första platsen. Eller det kan jag såklart inte, men skulle bli förvånad om du inte är på första plats då. Är en personlig sida så enda kravet är att alla referenser till mitt namn tas bort. edit: Ändrat mig och säljer genom företag, enklast för alla parter. Högsta bud: 3000 SEK Senast redigerad av André.H den 2010-12-11 klockan 18:11 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Bjuder 500 kr.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Högsta bud är nu 800 SEK och om någon vill ha mer information är det bara att kontakta mig så svarar jag så fort som möjligt.
Senast redigerad av André.H den 2010-12-11 klockan 09:50 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
bjuder 900
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nu ligger den på plats 19 på sökordet affärsideer
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Bjuder 1000
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
1100
När avslutas auktionen ts? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Bjuder 2000 sek
Joakim |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
eftersom att ts inte är särskilt aktiv så drar jag tillbaka mitt bud!
Senast redigerad av MKÖ den 2011-02-08 klockan 15:34 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|