FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Vad menar du då med:
" knullis: det är klart det går, beroende på hur allvarligt det är. Har du placerat en länk till din sida på en miljon irrelevanta bloggar så skulle jag vilja påstå att skadan är permanent. " Länk som länk, eller? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
trådlöst: det finns hur många spekulationer som helst kring det där med filter och ifall länkar kan skada en. Jag tror personligen på att länkar kan skada en lite - till en början... ifall en domän är splitterny.
knullis byggde väldigt många länkar under en kort tid vilket ledde till att han hamnade i ett filter av något slag. Att skadan är permanent tvekar jag på, formulerade mig visst fel i det inlägget. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Du har ju en poäng i det du säger eftersom det stämmer överrens med det jag har läst, Sweely.
Men detta är väll bara för att man inte ska kunna förstöra för konkurrenter. Jag menar, vem som helst kan spamma massa bloggar och andra dåliga och irrelevanta sidor med en annan länk som riktar sig till en konkurrent's hemsida och därmed få ner den personen i serpen. Och ja, många länkar under en kort tid kan få google att ana ugglor i mossen, men jag har väll läst runt på diverse forum och sidor att man ska hålla det på en naturlig nivå. T.ex 1-30 länkar per vecka, bör väll vara bra, då är det relevanta länkar, både nofollow och dofollow, eftersom länk är länk och båda ger kraft. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |