FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Bra idé men känns redan lite förlegad kanske. Ju mer surfplattor som kommer desto mer begränsad lär man känna sig med att ha en fast skärm uppsatt någonstans. Konvertera till en godmorgon-app istället där man ställer in var man bor etc i settings och så får man busstider / trafikinfo / lokalnyheter m.m. direkt i appen!
![]() edit: Såg nu att coredev skrivit ungefär samma sak ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Väldigt nice och trevlig ide!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Riktigt härligt idé!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bra namn!!!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ar det inte en liknande dom har pa Arlanda Express, eller ar jag helt ute och surrar nu? Sen har val SVT nagot sant ocksa. Tidigt pa morgonen, runt 05.00 sa far man vadret langst ner rullande varlden over, sen en varldskarta hur vadret ar och ovanfor rullar de senaste nyheterna.
Jag skulle gilla ett sant system pa internet. Att man enkelt gar in pa en sida och dar far man varldens senaste nyheter och aven vadret over hela varlden och vad klockan ar dar och dar ![]() Exakt det som SVT har men samma tjanst pa internet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Rolig och intressant idé, absolut nåt man skulle ha användning för
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Intressant projekt! Finslipa det och sedan sälj det till Skånetrafiken, för deras information i de nya tågen är usel. Fungerar ibland bara plus att de visar äckliga TV4 saker.. usch!
Jag skulle kunna tänka mig ha ngt liknande i ett nybyggt hus, lite koll på garaget, källaren m.m. Att man ser dagens väder ist för att tända på TV:n är ju klockrent och då även nyheterna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Sådant system har funnits i vår skola hur länge som helst nu
![]() Men det är roligt och kul om det skulle släppas lite större. Har fått erbjudande av skolan att utveckla deras system på nytt och så. Men jag har haft fullt upp faktiskt. Kul ändå ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|