FAQ |
Kalender |
![]() |
#171 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Citat:
![]() |
![]() |
#172 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Citat:
Folk får gärna tycka och tro vad de vill privat, men jag anser att religion bör hållas borta från det offentliga. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jiipiii, staten får betala deras utbildning och sedan betala ut bidrag till de för ingen kommer vilja anställa de ... Terrorister behöver inte spränga sig för att komma till paradiset ... bara komma till Sverige, det verkliga paradiset där allt är betalt och serverat, där ingen behöver jobba resen av sitt liv. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-12-16 klockan 21:29 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Håller dock med dig om att det är en självklarhet att religion ska hållas borta från det offentliga. Det får heller inte åsamka andra människor skada. Just vad gäller det populära exemplet med Jehovas vittnen så riskerar man barnens hälsa och till och med liv i extrema fall vilket inte bör vara acceptabelt.
![]() |
Svara |
|
|