FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Är den kraftfull nog är det som jag frågar mig mest själv.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har tyvärr inte pengar att köpa en MacBook Air men det verkar i alla fall finnas 2st USB-kontakter nu! Det är ju något positivt!
Kraftfull nog borde den vara, kanske inte för de nyaste spelen men för att göra dagliga saker eftersom MAC OS X kräver så lite av systemet för att fungera bra! Men hade vart kul om någon som köpt en kunde skriva lite om sina intryck av den! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Priset är väl för det första bra mycket lägre än tidigare modellen?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Väldigt imponerande, speciellt priset. Man sitter och är bra sugen nu, även om man precis handlat en laptop precis.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Den stora fördelen mot Netbook-konkurrenterna är att denna faktiskt
har en vettig processor. En riktig Core2Duo och ingen Atom-historia. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har en gammal macbook air och den har problem att köra flash efter ett tag då den blir varm. Den här känns clenare och då undrar man hur det kommer gå med enkla saker som webtv i fullskärm.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Administratör
|
Dealbreakern för mig just nu är att den saknar backlight på tangentbordet
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Apple ska alltid försöka ha den bästa datorn och då vill de att den inte ska låta någonting när den är igång så de har datorn på 1800RPM vilket absolut är för lite så jag kör alltid mina Macs på 3600RPM, låter fortfarande nästan ingenting men datorn håller sig under 50 grader. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|