FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har en gammal macbook air och den har problem att köra flash efter ett tag då den blir varm. Den här känns clenare och då undrar man hur det kommer gå med enkla saker som webtv i fullskärm.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Apple ska alltid försöka ha den bästa datorn och då vill de att den inte ska låta någonting när den är igång så de har datorn på 1800RPM vilket absolut är för lite så jag kör alltid mina Macs på 3600RPM, låter fortfarande nästan ingenting men datorn håller sig under 50 grader. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag beställde den största MBAn från apple.com igår, med 256gb ssd och större prolle samt mer ram (4gb) det blev 17500kr, så jag vet väl inte om det är så mycket billigare nu än förr. Det är ju dock possitivt att den lilla börjar redan på 999$
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Oj, Kostar under 11000 i USA utan 4 GB minne och bättre processor fast med 13" och 256 GB hårdisk.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Banned
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Banned
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tredjedels så bra vet jag inte riktigt, har ingen större koll på hur Atom och liknande CPUs presterar, men det var ju ingen monsterprestanda och för den här slanten köper jag då hellre den svagaste MBP 13" som ändå är bättre och i samma prisklass och storlek, enda fördelen med Air är väl ändå hur tunn den är.
Ja, det måste man. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
I Apples fall, så har flash legat som ett lager ovanpå och inte kunnat utnyttja CoreAnimation osv. Först i februari i år så fick Adobe tillgång till CoreAnimation och en förbättring kom i 10.1. Källa: http://blogs.adobe.com/jnack/2010/02..._mac_os_x.html |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|