FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
God kväll,
Tänkte höra om det är någon här som har en Xtreamer i sin ägo och vill delge lite hur det fungerar :-). Är själv grymt sugen på en Xtreamer Pro. För er som inte förstår vad det handlar om kan ju läsa på http://www.xtreamer.net/xtreamerpro/overview.aspx |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har en. Det är inga konstigheter. Bara plugga in och köra. DEn jag har är cirka 6-8 mån så det är inte pro'n, men jag har köpt till kylflänsar och satt på så den använder endast passiv kylning och är således helt tyst. Men den tar allt. OrginalFjärren tycker jag är kass så jag skaffade mig en Logitech multifjärr istället. Värd varenda krona tycker jag xtreamern är iaf.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Den duger, men jag ångrade mig nu att jag inte köpte pro ist.
Det utvecklas mer till Pro.. När det gäller Live så är det inte mycket för oss att hurra för i Sverige, många man går in på och ska se får man upp ett meddelande att det bara gäller ett visst land.. Själv längtar jag tills Play-kanalerna kommer.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det låter lovande ;-D Är lite besviken på att inte torrentklient är standard feature i Pro utan att man isåfall måste köpa deras NAS... Men finns ju 3e parts mjukvara så det går väl ändå :-)
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|