FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
@Muqito Jag tycker CityNetworks support är toppen! Öppet 7 dagar i veckan och oftast snabba svar. Det händer att jag får snabbt svar även när jag skriver långt efter kontorstid men då har jag kanske bara haft tur.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack för underhållande lunchläsning.
Mycket oseriös verksamhet. Hoppas innerligt att ni skärper er, för hela webb-branschens skull. @johan1234: Om man betalt för domännamn ni ej lyckats registrera, och ej heller fått något meddelande om förutom "Betalning mottagen", vad gör ni då? Är det möjligt att registrera andra domännamn eller räknas det helt enkelt som en ofrivillig donation? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
iostream - Som jag skrev så skall vi utan tvekan se över processen för marknadskampanjerna. Det får inte missas i framtiden. Tydlighet, i sträven att bli bättre, är a och o för oss och detta var en klar miss.
Du kan välja vad du vill göra. Pengen går in i din "plånbok" vilket gör att du kan köpa något annat eller om du vill kan vi fixa tillbaka pengen till dig. Skriv gärna till [email protected] så fixar det oavsett hur du vill göra. Som kullervo säger har vi öppet 7 dagar i veckan och under veckodagar mellan 08:00 till 22:00 i telefonerna. Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag skulle också vilja berömma CityNetwork för deras support, och framförallt om deras öppenhet. De för en sjukt bra dialog med sina kunder och är snabba på att erkänna om något blivit fel, vilket många andra bolag är dåliga på. Jag skulle även vilja säga att CityNetwork gör mycket för att driva branschen framåt, och sätter en bra standard för hur saker borde vara. Rejäla öppettider och en bra snabb supportorganisation.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Vill bara berömma deras support väldigt mycket då de har långa öppettider och utmärkt support Absolut INTE oseriösa! De har gett bra, ärliga och rationella svar! Ni kunde ju faktiskt köpa domännamnen innan de avslutade kampanjen... Senast redigerad av Lancelot den 2010-10-07 klockan 16:18 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag är ny kund hos City Network och har inget att klaga på än så länge. Supporten är bra, liksom öppentiderna. Det känns dock som de nyligen tagit nya tag och har ett program för att förbättra en rad saker som tidigare inte varit i topp. Det verkar vara mycket på gång inte bara tjänstemässigt, men också hur de skall och bör bemöta kunderna.
Deras CityCloud tjänst fungerar utmärkt men ser fram emot färdig backup-tjänst som idag är under Beta och därmed svårhanterlig. Den där "domännamns-kampanjen" må ha sköts lite halvdant men inget som bekymrar mig iaf. Bra att Johan går ut och förklarade hur det låg till. Senast redigerad av Azone den 2010-10-05 klockan 18:44 Anledning: De hade redan fixat webbsidorna som tidigare var spretiga. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Dom kanske fick mycket uppmärksamhet efter den 1.000000:e domänen som drev upp antal besökare och kanske ännu mer antal ny registrerade domäner som kostade dom mer än det smakade.
Rent allmänt så är alla sådana här förlust kampanjer rätt oseriösa, och har man inte budget för ens klara av ett misstag i kampanjen och väljer avsluta den av en sådan orsak bör man nog fundera lite. Även om det är marknadsföring så måste man ju ha gjort en budget och beräknat att man kommer klara av det och även få tillbaka det man lagt ut i slutändan. Alla fall om det rör sig om större summor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Håller med Fredrik-s, trovärdigheten tar rejält stryk.
Hade det inte varit en så smal målgrupp som kände till kampanjen hade det haglat anmälnigar till konsumentverket. Säg exempelvis att Stadium skulle göra samma sak, fy fan vilket liv det skulle bli. Inte direkt varumärkesbyggande att ha den här diskussionen i bagaget. Hade man inte råd, skulle man inte kört det från början. Har man missat skriva villkor, får man stå sitt kast. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tur att jag hann regga 19 domäner för 99 öre/st. Hade dock planer på att regga återstående 31 domäner som var tillåtet. Får se nu när kampanjen avbrutits, det var inga "måste ha"-domäner, i så fall kan jag gärna betala fullpris
![]() Håller med de andra här som anser att om man kör en kampanj så ska man hålla sig till det. Har inte CN räknat på hur mycket de måste (eller i värsta fall kan vara tvungna att) gå emellan med när de subventionerar priset ner till 99 öre? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|