FAQ |
Kalender |
![]() |
#81 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
2. Tryck på knappen ägare. Du kommer då in i vår domänhanterare. 3. I rutan "Domäner" listas de domäner ditt kontakt-id är ansluten till. Tryck på länken till den domän du ska byta namnserver på. 4. Tryck på knappen "ändra" i rutan "namnservrar". 5. Ändra namnservrar genom att ange de nya adresserna i rutorna "Namnserver 1" och "Namnserver 2". Du måste ange minst två namnservrar för att kunna byta. När du är klar trycker du på knappen "Ändra". 6. Ett meddelande visas som informerar om att domänen uppdateras. Detta ska bara ta några minuter. |
||
![]() |
![]() |
#83 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hmm jadu det beror väl på egen smak:P dom jag registrerade först tycker jag var vettiga och något jag kan göra något utav men sen mot slutet så börjar det bli mindre kvalité och mer kvantitet på registreringarna :P
Mina första var dessa fina mypoker.se inklife.se lenslife.se Jeanslab.se colins.se emporio.se sen började dessa reggas outset.se waterclouds.se wako.se silverschampo.se någon annan som registrerat någon som dom gillar extra mycket??=) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu börjar problemen hos binero kännas av även för mig eller ja en kompis, hon har aldrig haft en domän förut och jag hjälpte henne regga 10. Allt var bra vi la till domänerna fyllde i hennes uppgifter och hela tiden stod det "att betala 0 kr" tryckte på beställa så fick hon en räkning på 250kr :P får se vad ekonomi säger
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Av de 10 hos Binero är jag mest nöjd med
munvig kakmix hade funderingar men avstod från stursk syrlig lyckokast ledbruten skakad Beslöt även att avstå från skita och pissa Senast redigerad av Ciffan den 2010-10-02 klockan 06:40 Anledning: Binero har bara registrerat 3 av de 10 de skickat faktura på, grrr |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
T.ex. badrumsmatta(dot)se och dorrmattor(dot)se Lycka till med alla nya domäner och projekt! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
|||
Nykomling
|
Blev ganska nöjd med letaflygresor.se och rymdresebyrå.se
![]() Senast redigerad av kevandro den 2010-10-02 klockan 12:52 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag kan bekräfta att det fungerar att registrera gratis domäner hos Binero när man är inloggad, åtminstone i gamla kontrollpanelen. Utan någon kampanjkod (som jag inte har sett till). Man behöver inte heller beställa alla vid samma tillfälle. Jag beställde 6 st igår och 4 st idag.
Hur är det hos City Network? Jag antar att det fungerar att beställa några åt gången vid flera tillfällen där också? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jo, man kan beställa vid flera tillfälle hos City Network
Dessutom verkar City Network gå snabbare - kanske 99 öre gör att det blir mindre belastning. Jag beställde 10 st hos Binero i natt, bara 3 blev registrerade. Pratade med supporten när de öppnade och fick veta att de kördes (runt runt) mot .se tills de blivit registrerade eller nekade (ni förstår vad jag menar!) så det kunde ta lite tid. När det gått 12 timmar från det att jag beställde gav jag upp och registrerade dem hos City Network där det gick på direkten. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|