FAQ |
Kalender |
![]() |
#91 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hos citynetworks hur gör man för att reigstrera vid flera tillfällen har redan registrerat 43 st och jag vill regga dom andra 7 nu men ingenstans på kontrollpanelen kan jag hitta lägg till eller köp domän...
Hur gör man ni som har gjort? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#93 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
De jag beställde hos Binero blev registrerade inom ett par minuter (bortsett från första timmen då jag aldrig lyckades få igenom någon order p.g.a. tekniskt fel eller vad det nu stog efter sista steget). Jag försökte dock inte under dagtid/kväll igår.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
När jag har beställt hos City Network tidigare har det inte gått att beställa från kontrollpanelen. Man fick beställa ungefär som om man inte hade något konto där (och fylla i namn etc igen), men sedan hamnade domänerna på gamla kontot trots allt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
evomedia - gå här för att köra flera domännamn samtidigt. Kör du med samam person eller orgnummer så hamnar det på samma konto som eventuella tidigare beställningar. http://www.citynetwork.se/bulk_order
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Kan man göra massändring för kontakt hos binero, om det går hur gör man? Vill ha samma kontakt id/info för alla domäner men nu är det typ 15 olika... Har provat söka men hittar inte. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||
|
||||
Medlem
|
Hur är det med domännamn på Citynetwork, raderas dem automatiskt om man låter bli att betala, eller måste man säga upp dem?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jahapp någon mer som har förlorat rättigheterna till sitt konto??? Inta bara jag iaf en kompis har också det likadant...
Se bild |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nu reggas miljonte domänen när som helst .....
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|