FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Medlem
|
Hmm..fan helt omöjligt att regga domännamn hos Binero. Får bara Okänt Fel när jag går in på den sidan.
Verkar inte ha lastbalanserat den servern särskilt väl. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Medlem
|
Funkar fortfarande inte...får bara okänt fel.
Edit: nu får jag Servern hittades inte Firefox kan inte hitta servern på customerpanel. * Kontrollera om det finns något skrivfel i adressen, som ww.example.com i stället för www.example.com * Om du inte kan hämta någon sida alls, kontrollera datorns nätverksanslutning. * Om datorn eller nätverket skyddas av en brandvägg eller proxy, kontrollera att Firefox har tillstånd att ansluta till webben. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu kommer jag in men varje domän kostar 20:- plus moms nu och det dras ingen rabatt när man beställer.
Vart kommer dessa 25:- per domän ifrån? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Medlem
|
Vilken beställningssida?
Jag beställde via kundzonen. Där finns ingen info om någon kampanjkod. Hyfsat omständigt detta. Kan man skicka fakturorna till eran support för att få rabatten eller måste man först makulera beställningarna? Enligt eran blogg så : "Rabatt dras av i fakturaspecen längre ner på formuläret." Inte ett ord om någon kampanjkod där. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Medlem
|
Ta en titt?
Ni erbjuder 10 domäner gratis per kund...inte ett ord på eran sida ang någon kod etc varken på bloggen eller på beställningssidan. Har ringt eran support nu och enligt dem så får jag bara EN domän gratis och min andra beställning måste jag betala för. Vad är detta för kampanj? Och ur svårt är det för supporten att ändra på en faktura när han klart och tydligt ser att det blivit fel. Ska göra ett sista försök att maila faktura@ annars blir det city network för mina nya domäner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag hade lite problem med att beställa kom till felsida hela tiden men på typ 11 försöket så gick det fin fint. Reggade 10 st kl 02.20 utan någon sorts kod helt gratis vad är det för kod som ni pratar om?
förövrigt måste jag tacka för en grym kampanj! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Du måste nog ha kampanjkoden när du är ny kund.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-10-01 klockan 16:02 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Sitter helt svettig av allt registrerande...undra vem som spräcker miljonen förresten. Kanske blir det någon här på WN?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Loopia har 10 kr per domän nu! Fö blir det jag som spräcker miljon gränsen
![]() |