FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vissa svar stämmer ej, får fram att sidan ligger på ex. sida 5 men när man kollar så finns sidan inte där på det aktuella sökordet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
* Vilket datacenter du blir ansluten till. * Vilket språk du söker på. * Placering i sökresultatet påverkas av dina tidigare sökningar, så en sökning som du gör kan resultera i helt andra träffar än när jag söker på exakt samma fras. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har städat upp lite i koden, fixat några buggar samt lagt till så man ser vilken position sidan ligger på.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Kommer du att ha den på en annan domän sedan så att man kan använda den? Behöver nämligen tillgång till sidan under projektarbetstiden (marknadsföring av hemsida) och ibland kan det vara jobbigt att hålla koll på sådana domäner (om man ska visa upp i skolan) ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Tackar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
en väldigt smart idé, kommer användas flitigt (Y)
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Det borde finnas ett alternativ att göra en ny sökning med samma domän. Samt kanske någon liten "sidan laddas"-bild (http://ajaxload.info/).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Satt och funderade idag på hur många som egentligen använder sidan så jag gick in och kollade lite statistik och såg att det har gjorts strax över 29K sökningar sedan jag startade den här tråden och det är roligt att så många använder tjänsten. Så jag sitter nu och funderar på en hel del förbättringar.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|