FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() http://www.google.com.au/#hl=en&safe...4a6fe76d816cd5 Senast redigerad av Isak den 2010-10-03 klockan 10:47 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ett citat som alltid får mig att le och må bra är Llamas don't go "pwangg" som är sagt utav Deadpool.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Känns som det är dags att rätta upp tråden nu oich hoppas på att fler citat dyker upp här, är i en fas där jag har noll motivation och ser allt på ett dystert och mörkt sätt, det ända som krävs är god uppmuntring och kloka citat.
Kan väll börja med att trösta mig själv: " Alltid den utan synd, kastar första stenen själv " Förklaring till denna citat är att en lärare sa att det stod något sådant i bibeln (inte hundra på detta) men att det alltid är den som inte har någon "synd/ är "fel fri" som ska ge sig ut på hal is. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
"Don't argue with idiots. They'll bring you down to their level and beat you with experience."
"Gilla läget, alltid" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Medlem
|
"Det löser sig, sa han som sket i vasken"
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Flitig postare
|
"I am always doing that which I cannot do, in order that I may learn how to do it.
- Picasso" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
"Ich bin ein Berliner"
-JFK |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
inte hört den varianten innan.
Men jag gör kärringa min galen konstant med: "Det löser sig. Sa gubben o sket i kaffet" Men egentligen så tror jag det ska va "det löser sig sa gubben och la sockerbiten i kaffet". men men. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Medlem
|
"if you always do what you've always done then you'll always get what you always got"
Med andra ord: Om man alltid gör saker på samma sätt så kommer man alltid att få samma resultat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Medlem
|
"Det största hindret mot framgång är just framgång"
Vet inte om jag minns ordagrant men budskapet är detsamma. Ingvar Kamprad, om att inte slappna av bara för att det går bra just för stunden. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|