FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-09-10 klockan 09:23 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag använder personligen CityNetwork för att hantera alla mina domäner. Det är lätt att beställa och kontrollpanelen är väldigt lättöverskådlig. Priset är dessutom väldigt bra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
I motsats till Bineros hantering kan man ju dock bli lite mörkrädd när man får följande samtal från en konkurrent: Pelle: - Hej jag heter Pelle och ringer från *pip*, en av era kunder ska flytta till mig och jag skulle behöva auktorisationskoden för domänen. Jag: - Ok, då kan kunden hämta ut den via kontrollpanelen eller kontakta oss ang detta då vi så klart inte lämnar ut den via telefon. Pelle: - Jaha, det var ju tråkigt att vi inte kan ha lite smidigt samarbete oss leverantörer emellan. Man börjar ju då fundera på hur Pelle skulle agerat i en omvänd situation... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-09-10 klockan 10:29 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men det är skrämmande att det gick så enkelt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Vi ser på om vi kan hämta fakturastatus för den specifika domänen genom API:et och därmed sluta tjata om att den går ut (efter att den är betalad), om inte det går, så fixar vi en checkbox man kan kryssa av på om domänen har blivit betalad, så slutar mailen komma fram tills att den ska bli förnyad av Loopia. Vi kommer i tillägg att förlänga förfrågningarna och mailutskicken till x antal dagar efter utlöpstiden, för att fånga upp detta problemet. Har du flera önskemål eller synspunkter får du gärna ta dom med mig direkt antingen via Domainz, eller som PM här. Vi uppskattar verkligen all typ av feedback. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|