FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det är kanske såna som många vill slippa? Så uppfattade jag WN från början. Det kan ju vara ganska tröttsamt med såna som knappt kommit i målbrottet och som inte kan googla.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Kan bara hålla med, man kanske inte vill se 1000 trådar om samma sak för att folk (kids) inte kan söka på forumet eller googla eller som säljer domäner i 100-kronors-klassen och kannar det "kap" och "toppdomäner" Det känns som kvalliten på wn har sjunkit ganska mycket senaste året....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag tycker inte man behöver vara en webmaster för att vara medlem. Det finns många andra yrkesgrupper som är relevant att knyta kontakter med som är nära knutna till branschen. Utan den bredden blir WN ganska värdelöst i mina ögon.
Man bör även kunna vara anonym utåt sett även om de uppgifter man lämnar (som inte publiceras) måste vara korrekta. Det finns alltid en risk med att sprida personuppgifter på nätet och långt ifrån alla vill vara offentliga personer av tämligen uppenbara anledningar. Är man inte intresserad av att tala med en anonym person så kan man helt enkelt strunta i denna. Svårare än så är det inte.
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Administratör
|
Det är helt klart så att vi kanske behöver se över reglerna igen. Internet utvecklas, och man får liksom hänga med i svängarna.
Trådar där WN får kritik är bra, då inser man att det faktiskt inte är så perfekt som man själv tycker det är.
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det där med att man måste ha en hemsida, jag råkade klicka på ett användarnamn nyss, och såg att den medlemmen driver hemsidan http://localhost/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Nu rör du ihop saker. Vad vi var för sig tycker och vilka regler som gäller är givetvis inte samma sak.
Känns lite som att du mest är sur över att ha blivit kritiserad just nu ![]() Egenreklamsregeln är väldigt viktig för att forumet inte ska användas på fel sätt. Det finns annonsplatser och då bör inte annonsering förekomma i forumtrådarna. Eftersom det är en regel som måste bedömas från fall till fall så kan det naturligtvis bli lite skillnad där. Alla trådar läses dessutom inte av en moderator utan det beror då också på om användare anmäler trådarna eller inte. Det kan även vara bra att skicka PM till en moderator som är online.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-06-01 klockan 15:59 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Citat:
Kan du klandra mig för detta, om jag verkligen anser att det var helt taget ur luften, och dessutom var ett störande moment för tråden och trådskaparen? Men jag blev inte sur, snarare väldigt arg. Senast redigerad av Danielos den 2010-06-01 klockan 16:06 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-06-01 klockan 16:07 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|