FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Intressant och gratis event:
"Vi uppmanar härmed alla webbutvecklare att komma till Birger Jarl den 31 maj 2010. Tillsammans med er vill vi nämligen skapa ett bättre och snabbare Internet. Vi har samlat ett helt fantastiskt crew med talare på plats som kommer ta upp och lära er massor om optimering utifrån att mäta, ladda och testa. Vad sägs om mätningar från Hälsoläget, lasttestning och Wordpress-optimering, populära verktyg, Front-end, Back-end, snabbare transportlager, TCP & Prestanda, HTTP, prestandaskillnader mellan webbläsare, libCURL, SPDY/websocket, skalbarhet i molnet, gränssnittsoptimering, HTML, CSS, Javascript, hur man bygger en skalbar tjänst/lösning, Javascriptoptimering laddtid & exekveringstid, Squid och andra cachelösningar för att nämna några saker." http://www.internetdagarna.se/pages/...optimera-sthlm |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Lät rätt intressant, får se om man får tid att knata på de.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Låter kul.
Vi ses där. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Låter mycket spännande. Förhoppningsvis har jag inget annat inbokat den dagen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
BUMP
Passa på nu!! Datum: 31 Maj 09.00 – 16.15 Plats: Hotell Birger Jarl, Tulegatan 8 i Stockholm Kostnad: Ingen Till program och anmälningsformulär (OBS! sista anmälningsdag 24 maj, begränsat antal platser) http://www.internetdagarna.se/pages/...optimera-sthlm |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Anmälde mig för någon vecka sedan, men har inte fått någon bekräftelse.. har nåt blivit fel, eller har ni inte skickat ut några bekräftelser?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Samma sak gäller här, men jag och en till anmälde oss redan i början av månaden. Ingen av oss har fått någon bekräftelse ännu.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Samma här. Ingen bekräftelse. Hoppas det går vägen, annars får ni betala tågbiljett
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Detta är INTE mitt bord, men jag har kontrollerat detta och det ska inte ha gått ut någon automatisk bekräftelse till någon ännu, men det kommer att skickas någon typ av allmän bekräftelse till alla, däremot kunde jag inte få svar på när.
Däremot - eftersom jag "vet allt" om er wn-users! ![]() Så kan jag med säkerhet säga att: @HenrikAI, @Jimmit och @allstars - Ni är alla anmälda! ..och totalt är det ca 300 i nuläget. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|