FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jisses.. Det är väll långt i från "vuxen mobbning"? Jag tycker de som skrivit här nästan varit lite väl snäll med tanke på han tog en design, ändrade färg, och försökte sälja den som sin egen. Jag anser att det är rätt allvarligt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det är ju en sak att låna rätt mycket idéer av en andra designer till något eget projekt. Men när man försöker sälja det till andra så går man över gränsen, det är ju lurendrejeri.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tveksamt, jag vet många över 50 som inte ens begriper att man inte kan stjäla från Röda korset
![]() Men jag tror inte han inser allvaret i detta förrän just nu, och jag är övertygad om att han är som jag när jag snattade en enda gång i livet och blev tagen för det och sedan gjorde jag aldrig om det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Haha, där fick du till det!
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag förstår hur du tänker, och du har en poäng i det. Men när det är på den här nivån och han påstår sig driva en webbyrå och har en fasad på att vara seriös, då känner jag att det inte är lika oskyldigt som att göra ett litet bus eller snatta. Jag hoppas verkligen att detta är den enda designen han kopierat, och det känns inte direkt tryggt att han nästan kan lova att han inte gjort det förut... Det som gör mig väldigt förbannad är ifall (hoppas inte, och har inga bevis) han har gjort det till någon slags verksamhet där han försöker lura på människor olika designs / hemsidor han snott av andra. Det är det som gör att det inte känns okej att bara slå linjalen på fingret och glömma allt... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|