FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Banned
|
Visst kan man få inspiration av andra sidor, men i vissa fall märkt det klart och tydligt att det är en total ripoff men endast några få skillnader. I det här fallet är det rätt klart, även om kopian inte är lika genomtänkt som originalet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det är som jag ska gå in på Stadium och sno en tröja och sedan när jag åker fast säga: "Nä, men jag brukar inte sno tröjor, jag kan nästan lova att jag aldrig snott utav er förut" Det känns riktigt tryggt att du nästan kan lova att du inte gör det... Verkar som att de flesta här tycker att det är okej, han erkänner då släpper vi det. riktigt skön kille som efter att ha lagt upp 1-2 designs i veckan inte har tid längre och bara ska "dra" så fort han åkt fast. Radera absolut inte denna tråd, låt den vara kvar så inte fler blir lurade av killen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
"inspirerad", "lite härmad"? Nu vet jag inte vad just bakgrundsbilden har för ursprung men bara den är ju exakt samma bild på båda sidorna
http://zeki.se/Filmsajten/bg.jpg http://www.ninjaquery.com/themes/wp/...background.jpg men du verkade vara fyndig nog att ändra positioneringen lite |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Har även zeki studios inspirerats av webbyrån . nu?
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det ser ut så. Footern är kopierad rakt av, och det verkar även bilder, CSS och HTML vara i footern.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Lämnar han WN nu? haha...
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Banned
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Banned
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Han är gärna välkommen om han inte "snor" idéerna från andra sidor och gör exakt som dem och sen säger att det är "jag" som har gjort den. Skönt att Zeki har balls och sa att han faktiskt hade härmat designen.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|