FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
http://www.idg.se/2.1085/1.308358/storvarsel-pa-yreg http://www.bt.se/nyheter/boras/yello...81861034%29.gm |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Härligt! Äntligen!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Alltid tråkigt när folk blir uppsagda, men den här gången är skadeglädjen svår att dölja.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() jag hoppas dom kommer sluta upp med deras sätt att luras med folk nu. Men vad har egentligen hänt, har dom lurat så många kunder så att folk vet nu hur dom gör eller ligger det andra saker emellan och så måste dom "säga upp" folk. kan vara ett meningslöst reklam jippo ifrån dom och det skulle jag inte förvåna mig för att få synas bra i media, även om dom nu måste sparka folk enligt dom. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Instämmer faktiskt. Nu låter jag nog som djävulen själv men har inte folk som väljer att arbeta på firmor med bluffstämpel ett visst ansvar?! Bort med skräpet!
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Utanför ämnet:
Däremot var webbplatsen yellow .nu riktigt stilfull och väldesignad, vad det nu tillför ämnet. Jag skall nog även ta tillbaka lite angående de anställda. Det finns säkert de som har goda ambitioner. Däremot får jag personligen utslag av bluffmakare och deras "scams".
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Dagens bästa nyhet!
Det är i sanning inte ofta man blir glad när man läser att företag går dåligt, men i YREG:s fall kan jag inte tycka synd om någon... Min flickvän tillhör dock en av de få som lyckats säga upp kontraktet (samma vecka som hon blev lurad). Så det är uppenbarligen inte omöjligt att komma ur deras klor! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har inte följt så bra utvecklingen ang. Yreg, vad är det som har varit dåligt med dom och vilka metoder har dom använt som är tvivelaktiga?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|