FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej,
Har ett problem med 3DSecure och SEB. Vi använder Auriga som betalväxel. Från och med April så blir det ju krav att använda 3DSecure eller motsvarande för alla kort online så vi stackars användare inte bara behöver kunna kortnummer, CSV men även en pinkod (suck). SEB har dock valt en intressant lösning. När man kommer till deras "mellanlandningssida" som informerar om att det blir krav osv då har dom valt att ange knappen som man kommer vidare med testen "AVBRYT". Hur korkat är inte det ??? Vi har redan märkt att SEB (Kanske flera) inte väljer att gå vidare och göra betalningen då dom inte vågar klicka på avbryt, utan dom går tillbaka i webbläsaren, eller stänger fönstret och försöker igen. Swedbank är smartare, deras text heter "Gå vidare", och inte nog med det om du inte klickar på den så kommer du vidare automatiskt efter några sekunder. Kan man få tag i SEB och berätta att dom är idioter? |
||
![]() |
![]() |
|
|