Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Letar webbhotell till ny köp & säljsajt

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-03-31, 15:24 #11
Blomsterpassion Blomsterpassion är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2009
Medlem

Dan: Jag vet att ditt råd var ärligt menat, så jag kommer att följa det slaviskt. Jag klämmer helt enkelt in den nya sajten på mitt befintliga webbhotell till att börja med.

Men jag ser inget PROBLEM i mitt fall, som du uttrycker det, med att skaffa trafik. Jag ser bara en massa kuliga MÖJLIGHETER. Du får ursäkta att jag tetas lite med dig, det är så himla roligt.

Kjette: Tack för den utförliga genomgången! Ni på Binero imponerar grymt med ert engagemang och närvaro, här på WN och er blogg, måste jag säga. Jag återkommer eventuellt, om jag får ett lyxproblem.

Glad Påsk på er alla!

Annika
Blomsterpassion är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-04-01, 08:51 #12
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2009
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2009
Även zstream låter hård så har han helt rätt. Bättre med ett konkret svar som guidar rätt än att sätta huvudet i sanden. :-) Håller dock med - det finns utrymme för nischade sajter. Med tanke på att du kan köra en vanlit wordpress installation med enkla plugins för att skapa din sajt så är rekommendationerna ovan helt korrekta - börja med minsta paketet och väx i hosting med din business.

En nystartat liknande är www.reshop.se - internetsweden.se driver den menhar inte kommit igång. Du är enkelt och snabbt igång i alla fall.

Lycka till Annika!
johan1234 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-04-14, 11:35 #13
Medlem

Medlem

Jättetack för tipset, Johan, och för lyckönskningen!

Jag hade inte koll på att man kunde fixa en annonssajt i wordpress, skall kolla på det. Man borde plugga plugins lite mer.

Varför jag öppnade tråden var för att lära mig lite mer om hur mycket trafik "köp och sälj" drar i största allmänhet. Tycker att svaren blev lite olika, så det skall bli kul att se hur utfallet blir. Jag tog till mig av alla tips, på olika sätt.

Jag förstår att många kanske tycker att det är lite konstigt att jag funderade på andra alternativ än det billigaste hotellet. Jag känner kanske någon form av behov av att ha något att växa i, ungefär som när man köper kläder till barn. (Tror ju på min idé, annars hade jag inte satsat alls)

Under det första halvåret vill jag inte behöva fundera en enda sekund på om trafiken räcker eller inte. Jag vill bara ha fullt fokus på uppstarten och marknadsföringen. För att slippa behöva bry mig, var jag beredd att betala lite mer från början. Kanske lite konstigt, men så tänkte jag.

Senast redigerad av Blomsterpassion den 2010-04-14 klockan 11:38
Blomsterpassion är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-04-14, 15:29 #14
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Oct 2005
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Danieloss avatar

Reg.datum: Oct 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterpassion Visa inlägg
Jag känner kanske någon form av behov av att ha något att växa i, ungefär som när man köper kläder till barn. (Tror ju på min idé, annars hade jag inte satsat alls)
Det finns webbhotell som inte har någon övre gräns för vad man kan växa till, kan dock inte avslöja vilket.
Danielos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:57.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017